Algemene voorwaarden - Centraal-Europa

Waar
Voer een bestemming in om te beginnen met zoeken
Wanneer
18 Sep-19 Sep
Gasten
1 Kamer, 2 Gasten
promocode
Promocode geldig
Gegarandeerd de beste prijs

I. Toepassingsgebied

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke verhuur van hotelkamers voor accommodatiedoeleinden en op alle aanvullende diensten die door het hotel aan zijn klanten worden verleend.

  2. Onderverhuur van de ter beschikking gestelde kamers voor andere dan accommodatiedoeleinden vereist de voorafgaande schriftelijke toestemming van het hotel.

  3. Algemene voorwaarden van de klant zijn slechts van toepassing indien hierover vooraf uitdrukkelijk en schriftelijk overeenstemming is bereikt.

II. Contractsluiting, contractspartijen, beperking van contractuele aansprakelijkheid en verjaringstermijn

  1. De accommodatieovereenkomst wordt van kracht zodra het hotel de boekingsaanvraag van de klant accepteert. Het hotel kan naar eigen goeddunken de kamerreservering schriftelijk bevestigen.

  2. Contractspartijen zijn het geboekte hotel, hierna “het hotel” genoemd, en de klant. Indien een derde namens de klant de reservering heeft geplaatst, zijn zowel de derde als de klant hoofdelijk aansprakelijk jegens het hotel voor alle verplichtingen uit de accommodatieovereenkomst.

  3. Het hotel is aansprakelijk voor zijn verplichtingen die voortvloeien uit de accommodatieovereenkomst. Voor tekortkomingen die geen kernprestatie van het hotel betreffen, is deze aansprakelijkheid echter beperkt tot gevallen van opzet of grove nalatigheid van het hotel.

  4. Alle vorderingen van de klant jegens het hotel verjaren na zes maanden.

  5. De bovengenoemde aansprakelijkheidsbeperkingen en verjaringstermijn gelden ook in het geval van schending van precontractuele verplichtingen of positief contractbreuk.

III. Betaling voor reserveringen via de Leonardo Hotels-website

  1. Alle online creditcardtransacties zijn onderworpen aan een authenticatieproces van de creditcardmaatschappij, namelijk “3DSecure” voor Visa/Mastercard of “Safekey” voor American Express, ongeacht of de reservering betrekking heeft op een vooruitbetaald of niet-vooruitbetaald tarief.

  2. Vooruitbetaalde reserveringen met creditcard: Indien de klant kiest voor betaling met creditcard voor een vooruitbetaald tarief, dient de klant geldige creditcardgegevens te verstrekken aan het einde van het reserveringsproces. Na succesvolle authenticatie wordt de creditcard direct belast met het volledige reserveringsbedrag en wordt er een zogenoemde “Credit Card Token” aangemaakt. Deze token bevat een versleuteling van het type en nummer van de creditcard en wordt gedurende een bepaalde periode bewaard voor openstaande betalingsverplichtingen. Het hotel behoudt zich het recht voor de token te belasten voor dergelijke verplichtingen, waaronder no-show- of annuleringskosten.

  3. Niet-vooruitbetaalde reserveringen met creditcard: Bij niet-vooruitbetaalde reserveringen kan de klant worden gevraagd geldige creditcardgegevens te verstrekken als garantie. Na succesvolle authenticatie wordt een Credit Card Token aangemaakt. Deze wordt bewaard voor eventuele openstaande betalingsverplichtingen, waaronder no-show- of annuleringskosten, maar niet vóór de aankomstdatum van de reservering.

  4. PayPal: Indien de klant kiest voor PayPal, is een actief PayPal-account vereist. Tijdens het boekingsproces wordt de klant doorgestuurd naar een PayPal-inlogvenster, waar hij zich moet legitimeren en de betaling moet bevestigen. Daarna keert de klant terug naar de reserveringspagina waar de boeking wordt afgerond. De betaling wordt direct door PayPal uitgevoerd.

  5. Sofortüberweisung / Pay Now: Bij keuze voor deze betaalmethode wordt de klant doorgestuurd naar een Sofort-venster. Hier vult de klant zijn bankgegevens in en autoriseert hij de betaling via de gebruikelijke verificatieprocedure. Daarna wordt de klant teruggeleid naar de reserveringspagina. De betaling wordt direct door Sofort uitgevoerd.

  6. Amazon Pay: Bij keuze voor Amazon Pay is een actief Amazon Pay-account vereist. De klant wordt doorgestuurd naar een Amazon Pay-inlogvenster om de betaling te autoriseren. De transactie wordt vervolgens rechtstreeks door Amazon Pay uitgevoerd en het Amazon Pay-account van de klant wordt belast.

  7. Het hotel behoudt zich het recht voor bepaalde betaalmethoden niet aan te bieden of te verwijzen naar alternatieve betaalmethoden. De beschikbare opties worden tijdens het reserveringsproces getoond.

IV. Diensten, tarieven, betaling, verrekening

  1. Het hotel is verplicht de door de klant geboekte kamers beschikbaar te stellen en de overeengekomen diensten te leveren.

  2. De klant is verplicht de geldende kamerprijzen en eventuele bijkomende diensten te betalen. Dit geldt ook voor diensten en uitgaven van het hotel aan derden op verzoek van de klant.

  3. De overeengekomen tarieven zijn inclusief btw. Eventuele verhogingen van de btw zijn voor rekening van de klant. Indien de periode tussen contractsluiting en uitvoering langer dan vier maanden bedraagt, mag het hotel de tarieven met maximaal 10% verhogen indien de algemene tarieven voor vergelijkbare diensten zijn gestegen.

  4. Indien de klant na contractsluiting wijzigingen wenst, zoals het aantal kamers, de verblijfsduur of extra diensten, mag het hotel de tarieven dienovereenkomstig aanpassen.

  5. Facturen zonder vermelde vervaldatum dienen binnen 10 dagen na ontvangst zonder aftrek te worden voldaan. Bij betalingsachterstand mag het hotel 5% rente boven de basisrente berekenen. Beide partijen kunnen hogere of lagere schade aantonen.

  6. Conform de wet op pakketreizen mag het hotel bij contractsluiting of daarna een voorschot of borgsom vragen. De hoogte en betalingstermijn hiervan worden contractueel vastgelegd.

  7. De klant kan slechts verrekenen met onbetwiste of juridisch vastgestelde vorderingen.

V. Annulering door de klant 

  1. Annulering van het afgesloten contract door de klant vereist schriftelijke toestemming van het hotel. Indien het hotel de annulering van de klant niet schriftelijk bevestigt, blijft het contractueel overeengekomen tarief volledig verschuldigd, ook indien de klant geen gebruik maakt van de overeengekomen diensten. Dit geldt niet in geval van wanprestatie van het hotel of andere gevallen waarin het hotel aansprakelijk is.

  2. Indien hotel en klant contractueel een termijn voor kosteloze annulering zijn overeengekomen, kan de klant tot die datum zonder betalings- of schadevergoedingsverplichtingen annuleren. Het herroepingsrecht vervalt indien de klant zijn annulering niet schriftelijk vóór de overeengekomen termijn uitoefent, behalve in geval van wanprestatie van het hotel of andere gevallen waarin het hotel aansprakelijk is.

  3. Bij annulering door de klant zonder voorafgaande kennisgeving en zonder overeenkomst met het hotel, is de volledige reserveringsprijs verschuldigd.

  4. Het hotel kan naar eigen goeddunken schadevergoeding op basis van een forfaitair bedrag eisen. In dat geval is de klant verplicht 90% van het overeengekomen tarief voor logies met of zonder ontbijt te betalen, 70% voor halfpension en 60% voor volpension. De klant heeft het recht aan te tonen dat er geen of aanzienlijk minder schade door het hotel is geleden dan het in rekening gebrachte bedrag.

VI. Annulering door het hotel

  1. Indien de klant contractueel een recht heeft op kosteloze annulering binnen een bepaalde termijn, heeft het hotel het recht het contract eveneens binnen die termijn te annuleren, indien andere klanten reserveringsaanvragen doen voor de betreffende kamers en de klant zijn herroepingsrecht niet opgeeft na verzoek van het hotel.

  2. Het hotel heeft het recht het contract te annuleren indien een overeengekomen vooruitbetaling niet binnen de gestelde termijn is gedaan, ook na het verstrijken van een redelijke nadere termijn met ingebrekestelling.

  3. Het hotel heeft verder het recht tot buitengewone annulering van het contract om gegronde redenen, zoals overmacht of andere omstandigheden waarvoor het hotel niet verantwoordelijk is en die nakoming onmogelijk maken; indien kamers zijn geboekt met misleidende of onjuiste informatie (bijvoorbeeld identiteit van de klant of doel van verblijf); of indien het hotel gegronde redenen heeft om aan te nemen dat gebruik van de hotelvoorzieningen de bedrijfsvoering, veiligheid of reputatie van het hotel in gevaar kan brengen. Dit geldt tevens bij schending van sectie I, lid 2.

  4. Het hotel dient de klant onmiddellijk te informeren indien het gebruikmaakt van zijn recht tot annulering.

  5. In geval van gerechtvaardigde annulering door het hotel heeft de klant geen aanspraak op schadevergoeding.

VII. Kamerbeschikbaarheid, in- en uitchecken

  1. De klant heeft geen recht op een specifieke kamer.

  2. Gekochte kamers zijn niet eerder beschikbaar dan 15.00 uur op de dag van aankomst. De klant heeft geen recht op eerdere beschikbaarheid.

  3. Kamers dienen uiterlijk om 12.00 uur op de dag van vertrek te zijn ontruimd en beschikbaar te zijn gesteld aan het hotel. Indien de klant de kamer later verlaat dan contractueel overeengekomen maar vóór 18.00 uur, mag het hotel 50% van de volledige kamerprijs (lijstprijs) in rekening brengen. Bij vertrek na 18.00 uur wordt 100% van de kamerprijs gerekend. De klant heeft het recht aan te tonen dat er geen of minder schade is geleden door het hotel.

VIII. Aansprakelijkheid van het hotel

  1. Het hotel is aansprakelijk voor de nakoming van zijn contractuele verplichtingen met de zorgvuldigheid van een goed zakenman. De aansprakelijkheid is echter beperkt tot gevallen van opzet of grove nalatigheid, en tot tekortkomingen die geen kernprestatie betreffen. Indien zich gebreken of storingen voordoen, zal het hotel zich inspannen om dit na kennisname of na klacht van de klant zonder onnodige vertraging te verhelpen. De klant is verplicht redelijk mee te werken om schade te beperken.

  2. Voor door de klant meegebrachte zaken is het hotel aansprakelijk overeenkomstig de wettelijke bepalingen tot honderdvoud van de kamerprijs, met een maximum van € 3.000,00. Voor contant geld, effecten en kostbaarheden geldt een maximum van € 750,00. Deze kunnen tot een maximumwaarde van € 25.000,00 in de hotelsafe of kluis op de kamer worden opgeborgen. Het hotel adviseert dringend hiervan gebruik te maken. Vorderingen vervallen indien de klant het verlies, de beschadiging of vernietiging niet onverwijld meldt conform §703 BGB (Duits Burgerlijk Wetboek).

  3. De onbeperkte aansprakelijkheid van het hotel wordt beheerst door de wettelijke bepalingen.

  4. Indien de klant een parkeerplaats in de garage of op het parkeerterrein van het hotel krijgt, ontstaat hierdoor geen bewaarnemingsovereenkomst, zelfs indien hiervoor een vergoeding wordt betaald. Het hotel is uitsluitend aansprakelijk in geval van opzet of grove nalatigheid conform de wettelijke bepalingen. Het hotel is niet aansprakelijk voor geparkeerde voertuigen of de inhoud daarvan, tenzij sprake is van een schending van een essentiële contractuele verplichting (kernverplichting). Voor schade aan leven, lichaam of gezondheid geldt geen beperking.

  5. Wekdiensten worden met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. Aansprakelijkheid voor schade is uitgesloten, behalve in geval van opzet of grove nalatigheid.

IX. Privacy

De Leonardo Hotels Group respecteert de vertrouwelijkheid van de persoonlijke gegevens van haar klanten. Persoonsgegevens worden niet aan derden verstrekt zonder toestemming van de klant, behalve wanneer dit nodig is voor de uitvoering van de reservering (zoals naam, e-mailadres of creditcardgegevens aan het geboekte hotel) of indien wettelijke verplichtingen dit vereisen. Het hotel behoudt zich het recht voor gegevens door te geven aan gelieerde groepsmaatschappijen (binnen of buiten de EU) en hun werknemers of gemachtigde vertegenwoordigers, voor zover dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de gevraagde diensten. Voor meer informatie verwijzen wij naar ons privacy- en cookiebeleid.

X. Verdere correspondentie

Door uw boeking te voltooien, gaat u akkoord met het ontvangen van:

  1. een e-mail met alle relevante reserveringsgegevens direct na afronding van de boeking;

  2. een e-mail na uw verblijf, waarin u wordt uitgenodigd een gastbeoordelingsformulier in te vullen.

Afgezien van bevestigingsmails, wijzigingen of annuleringen, uitnodigingen tot beoordelingen en e-mails waarvoor u zich actief hebt aangemeld, zal het hotel u geen verdere berichten sturen tenzij u daar uitdrukkelijk mee instemt.

XI. Slotbepalingen

  1. Wijzigingen of aanvullingen van het contract, de reservering of deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien schriftelijk overeengekomen. Eenzijdige wijzigingen door de klant zijn ongeldig.

  2. Plaats van uitvoering en betaling is de statutaire zetel van het hotel.

  3. Voor alle geschillen, inclusief cheque- en wisselgeschillen, is exclusief de rechter van de statutaire zetel van het hotel bevoegd.

  4. Het Duitse recht is van toepassing.

  5. Indien afzonderlijke bepalingen van deze voorwaarden ongeldig zijn of worden, blijft de geldigheid van de overige bepalingen onaangetast. De ongeldige bepaling wordt automatisch vervangen door een geldige en gelijkwaardige bepaling die het meest aansluit bij de economische belangen van beide partijen. Voor het overige zijn de wettelijke bepalingen van toepassing.

  6. Voor vergaderingen, congressen, banketten en andere evenementen gelden afzonderlijke voorwaarden.

  7. Kinderen tot en met 3 jaar worden beschouwd als baby’s. Tot 12 jaar gelden kindertarieven volgens het kinderbeleid van het betreffende hotel.

XII. Leonardo AdvantageCLUB-registratie

  1. Door het selecteren van het keuzevakje geeft u aan lid te willen worden van de Leonardo AdvantageCLUB, het loyaliteitsprogramma van Leonardo Hotels. De verstrekte gastgegevens van de reservering worden gebruikt voor automatische registratie.

  2. Door lid te worden van de Leonardo AdvantageCLUB gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Uw persoonlijke inloggegevens worden u toegezonden in de boekingsbevestiging.

BIJLAGE 1  
HOTEL EXPLOITATIEBEDRIJF
Badischer Hof - Leonardo Limited Edition Sunflower Management GmbH & Co. KG
Hotel Alden Splügenschloss Zürich - Leonardo Limited Edition Fattal Hotels Zürich GmbH
Hotel Mannheimer Hof - Leonardo Limited Edition Sunflower Management GmbH & Co. KG
The Nikolai Hotel Hamburg - Leonardo Limited Edition Blitz 23-443 GmbH
The Posthouse Berlin Potsdamer Platz - Leonardo Limited Edition Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia Paimac Investments, S.L.U.
Leonardo Boutique Hotel Berlin City South Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Boutique Hotel Budapest M-Square Fattal Hotels KFT
Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Boutique Hotel Krakow City Center Fattal Kraków City Center So. Z o.o.
Leonardo Boutique Hotel Krakow Old Town Leonardo Krakow OPCO Sp. Z.o.o
Leonardo Boutique Hotel Linz City Center Leonardo Hotels Austria Opco GmbH
Leonardo Boutique Hotel Madrid Leonardo Hotels Opco Madrid, S.L.
Leonardo Boutique Hotel Mallorca Port Portals Paimac Investments, S.L.U.
Leonardo Boutique Hotel Munich Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Boutique Hotel Paris Opera Leonardo Paris Opera
Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich Fattal Hotels Zürich GmbH
Leonardo Boutique Hotel Rome Monti Leonardo Hotels (Italy) S.R.L.
Leonardo Boutique Hotel Rome Termini Leonardo Hotels (Italy) S.r.L.
Leonardo Boutique Hotel Salzburg Gablerbräu Leonardo Hotels Austria Opco GmbH
Leonardo Boutique Hotel San Sebastián LEONARDO HOTEL ZURRIOLA, S.L.
Leonardo Hotel & Residenz München Apart Hotels & Residences GmbH
Leonardo Hotel Aachen Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Augsburg Sunflower Management GmbH & Co KG
Leonardo Hotel Bad Kreuznach Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Barcelona Gran Via Leonardo Hotels Opco Madrid, S.L.
Leonardo Hotel Barcelona Las Ramblas Bardalito Investments, S.L.U.
Leonardo Hotel Berlin Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Berlin KU'DAMM Hotel California GmbH
Leonardo Hotel Berlin Mitte Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Bucharest City Center Leonardo Hotels Bucharest Srl
Leonardo Hotel Budapest Fattal Hotels Kft.
Leonardo Hotel Dortmund Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Dresden Altstadt Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Düsseldorf Airport - Ratingen Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Düsseldorf City Center Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Eschborn Frankfurt Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Esslingen Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Frankfurt City Center Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Frankfurt City South Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Fuengirola Costa Del Sol Paimac Investments, S.L.U.
Leonardo Hotel Hamburg Airport Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Hamburg Altona Sunflower Management GmbH & Co KG
Leonardo Hotel Hamburg City North Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Hamburg Elbbrücken Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Hamburg-Stillhorn Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Hannover Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Hannover Airport Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Hannover Medical Park Leonardo FEP III Hannover Opco GmbH
Leonardo Hotel Heidelberg Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Heidelberg City Center Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Heidelberg-Walldorf Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Karlsruhe Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Köln Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Köln-Bonn Airport Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Lago di Garda – Wellness and Spa LAZISE GESTIONI SRL
Leonardo Hotel Madrid City Center Leonardo Hotels Opco Madrid, S.L.
Leonardo Hotel Mainz Kamah GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Mannheim City Center Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Mannheim-Ladenburg Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Milan City Center Leonardo Hotel Hermitage S.r.l.
Leonardo Hotel Mönchengladbach Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel München City Center Piettal Operation GmbH
Leonardo Hotel München City West Apart Hotels & Residences GmbH
Leonardo Hotel Munich Arabellapark Queens Moat Houses Hotel GmbH
Leonardo Hotel Munich City East Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Munich City North Piettal Operation GmbH
Leonardo Hotel Munich City Olympiapark Piettal Operation GmbH
Leonardo Hotel Munich City South Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Nürnberg Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Offenbach Frankfurt Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Salzburg Airport Leonardo Hotels Austria Opco GmbH
Leonardo Hotel Salzburg City Center Leonardo Hotels Austria Opco GmbH
Leonardo Hotel San Sebastián LEONARDO HOTEL SAN SEBASTIAN, S.L.
Leonardo Hotel Verona Leonardo Verona srl
Leonardo Hotel Vienna City West Leonardo Graumanngasse Wien GmbH
Leonardo Hotel Vienna Hauptbahnhof Leonardo Hotels Austria Opco GmbH
Leonardo Hotel Vienna Schönbrunn Leonardo Hotels Austria Opco GmbH
Leonardo Hotel Vienna Westbahnhof Sunflower Management GmbH & Co KG
Leonardo Hotel Völklingen Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Weimar Elba Weimar Operating GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Wolfsburg City Center Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Hotel Zurich Airport Fattal Hotels Zürich GmbH
Leonardo Inn Hotel Hamburg Airport Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Baden-Baden Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira Leonardo Hotels OpCo Madrid S.L.
Leonardo Royal Hotel Barcelona Forum BARDIOMAR, S.L.
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Cologne Bonn Airport Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Frankfurt Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Ibiza Santa Eulalia Leonardo Royal and Suites Hotel Ibiza Santa Eulalia, S.L.U.
Leonardo Royal Hotel Köln Am Stadtwald Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Mallorca Leonardo Royal Hotel Mallorca, S.L.U.
Leonardo Royal Hotel Mallorca Palmanova Bay Leonardo Royal Palmanova Bay, S.L.U. 
Leonardo Royal Hotel Munich Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Nürnberg Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Ulm Sunflower Management GmbH & Co. KG
Leonardo Royal Hotel Venice Mestre Leonardo Hotels (Italy) S.r.L.
Leonardo Royal Hotel Warsaw Leonardo Hotels (Italy) S.r.L.
NYX Hotel Berlin Köpenick Blitz F23-962 GmbH & Co. KG
NYX Hotel Bilbao Paimac Investments, S.L.U.
NYX Hotel Erfurt Hotel Kosmos Erfurt Betriebs GmbH
NYX Hotel Hamburg Sunflower Management GmbH & Co. KG
NYX Hotel Ibiza NYX Hotel Ibiza, S.L.U
NYX Hotel Madrid Paimac Investments, S.L.U.
NYX Hotel Mannheim Sunflower Management GmbH & Co. KG
NYX Hotel Milan Leonardo Hotels (Italy) S.r.l.
NYX Hotel Munich Sunflower Management GmbH & Co. KG
NYX Hotel Prague Fattal Leonardo Prague s.r.o.
NYX Hotel Rome Fattal Hotels Italy S.r.l.
NYX Hotel Warsaw Leonardo Hotels Warsaw Sp. Z o.o.