Meetings & Events bij
The Dilly
Er is geen betere plek om uw evenement te organiseren dan in het hart van de Engelse hoofdstad. Ontdek eersteklas ruimtes voor evenementen in Londen, beschikbaar voor privéverhuur.
Maak indruk op uw gasten en geniet van ons luxueuze Edwardiaanse erfgoed als u een evenement plant in The Dilly. Zie hoe uw ideeën tot leven komen in deze verfijnde locatie, een elegante achtergrond voor elke vergadering of evenement.
Voor perfect geplande evenementen van begin tot eind kunt u contact opnemen met een van onze toegewijde evenementenplanners voor arrangementen voor vergaderingen, evenementen en bruiloften.
Vergaderzalen
The Georgian Suite
Organiseer uw evenement in stijl in een weelderige omgeving. Deze monumentale evenementenruimte dateert uit 1908 en beschikt over hoge plafonds, elegante kroonluchters en een spiegelinterieur. Met zijn lichte en verfijnde uitstraling is deze ruimte perfect voor vergaderingen, evenementen of toespraken.
L x B x H in m: 29.5 x 9.75 x 3.83
200
50
60
84
120
250
130
The Adams Suite
Omarm het rijke erfgoed van het hotel met de Adams Suite. De spectaculaire Edwardiaanse ruimte is de perfecte locatie voor uw vergadering of evenement.
L x B x H in m: 11 x 10 x 3.6
50
20
26
28
30
100
Kleinere zalen
We hebben een aantal zalen die geschikt zijn voor meer intieme evenementen: Westminster, Mayfair, Chelsea en Victoria. In elke zaal vind je voldoende ruimte om iedereen rond dezelfde tafel te laten zitten om samen tijd door te brengen.
17
Downstairs at The Dilly
Organiseer een privé-evenement in onze exclusieve bar Downstairs at The Dilly. Deze ruimte is ideaal voor privéverhuur en perfect voor intieme feesten met gezellige loungestoelen en een goed gevulde bar. Deze elegante ruimte kan voor elke gelegenheid worden aangepast met de mogelijkheid voor live muziek, entertainment en het gebruik van onze piano.
70
Toon meer+
Dien jouw aanvraag voor een evenement in
Wij adviseren je graag en plannen jouw volgende evenement. Geef wat informatie over jouw evenement of conferentie en ons Leonardo Hotels conferentie- en evenemententeam zal contact met je opnemen.
